Dienstag, 11. April 2017

Maria Šarapovová Venus Williamsová a ako vytiahnuť z Cincinnati Masters

Ruská, nasadí No2 tu, mal problémy s jej ľavej nohe skôr v sezóne a zažartoval: "Je to druhé rameno, ja viem. Vyrovnávaní ho "

Dodala:". Bol som cvičiť tu pred pár dňami a ja som len pri pohľade na US Open. Je to ťažké rozhodnutie urobiť. Myslím, že [bolo] múdry, s cieľom poskytnúť sám správne množstvo času, aby bol zdravý, ako môžem byť pre otvorený, čo je podľa môjho názoru veľmi realisticky. Ale ja neviem, či by to bolo realistické keď som súťažiť a začať zajtra.Andy Murray v nálade na tretiny ako Nick Kyrgios spad pokračuje Viac

"Som veľmi istý, že budem zdravá."

Williams začal turnaj ťažkom zvíťaziť nad Kazak Zarina D yas, ale necítila až hrá Ana Ivanovic v druhom kole.

"Je to celkom vzácne, že som sa stiahnu z trhu alebo odísť, tak som nebol schopný sa dostať von dnes večer, "povedal Williams. "Každý zápas musíš byť na svoje najlepšie vyhrať. Hneď po rozcvičke som druh dostal cit pre to, ako tón zápasu mohlo ísť - koľko si môžete dať, alebo nemôže dať. "

dodala:" Chcem ísť domov na Floride. Je to proste niečo, čo mám robiť, a pripraviť sa na Open.Určite by som si prial mať viac zápasov, ale musím použiť svoje skúsenosti. "

Šarapovová, ktorý nahrádza do zlosovania u Mirjana Lucic-Baroni, nebol tak skleslý, čo potvrdzuje, že nebude hrať pred US Open začne v nedeľu týždeň, ale očakáva, že bude pripravený.

ale pre všetky jej optimizmus, Šarapovová, musí sa obávať začatia realistický výzvu pre titul.Bola hlásená k boli cvičiť, bez veľa pozornosti, pretože stráca v Wimbledon semifin� �le Serena Williams, ktorý sa vydáva do New Yorku s vysokými nádeje na 2015 zákrutu všetkých štyroch veľkých spoločností.

Šarapovová poprel existovali nejaké post-Wimbledon blues: "Staviate [príprava], aby sa pokúsila hrať niektoré udalosti pred Open, ktoré nevyšlo podľa plánu. [Ale] som urobil nejaké dobré tréningové týždne fyzicky aj na ihrisku, ale aj čas premýšľať o tom, a nie sa starať o hranie zápase na druhý deň. Mal som veľké množstvo času. Je to len nešťastná situácia. "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen