Dienstag, 18. April 2017

Bellshill pridáva ďalšie reťazec Willie Mullins 'festivalu mašľu na Naas

Najdôležitejšie trénerky National Huntu majú 70 dní na to, aby zastavili Willieho Mullinsa z Cheltenhamského festivalu a jeho úloha sa nedostala ľahšie, keď Bellshill získal nedeľný hotel Lawlor's Novice Hurdle v Naas. > Jeho nadvláda športu na oboch stranách Írskeho mora je taká, že v tejto sezóne viedol deväť zo štrnástich štrnástich kvalifikačných súťaží v Írsku a v priebehu sviatočného obdobia urobil dobrú medailu v Anglicku s Faugheenom A Yorkhill.Alebo iný spôsob pohľadu na to je sedem top-letu vyhráva od Vianoc.

Bellshill, kto bol 172. Grade jeden víťaz Ruby Walsh, poslali za prohibitívne rozpore [2-5], ale vytvoril silný dojem až do posledných dvoch rokoch, kde bol ďaleko od nohy perfect.Yorkhill uľahčuje prácu ťažkého terénu, aby Tolworth Hraničné Celý článok

Mullins poznamenal: "bol som trochu sklamaný v posledných dvoch ale myslím, že bol voľnobeh v [ťažkých] podmienok. Povedal by som, že Deloitte [Novice Hurdle dňa 6. februára] bude budúci zrejmý cieľ pre neho "

Walsh bol pochopiteľne dojem svojho koňa a povedal:". Bol som neohrabaná v posledných dvoch a zastavil jeho hybnosť. Urobil dobre zdvihnúť a vyhrať.Nikdy som sa snažil vopred, koľko som ho chcel schovať. Vždy som hovoril, že je to dobrý kôň a teraz sú tri z troch [cez prekážky]. "

Pri pohľade 10 týždňov vývoj, Čo Carlow tréner sa prikláňa k náklonu na Najvyšší začínajúceho Limitné otvor . závod festivale v Cheltenhame, ktorú vyhral v posledných troch sezónach

on povedal: "to, čo na ňom je, že môže skočiť na majstrovstvách tempom a neurobíte chy bu na dve míle.Pred Yorkhill vyhral Sandown v sobotu som si nemyslel, že by mohol ísť týmto tempom, ale nie som si tak istý teraz. "

Obaja Bellshill a Yorkhill beh v hnedej a čiernej farby Andrea a Graham Wylie, ktorý tiež uvítal ďalšie, kopec 'späť do kabíny víťazov v nedeľu, kedy Shaneshill dať do výkonu pútavý, aby udržal 100% rekord cez ploty na dve míle začínajúceho chase

Walsh nadchla .: "bol skoro bezchybná. Bol trochu top ťažké na druhej posledný, ale našiel čas na výhru.On tiež zrýchlil up. "

Syn divadla kráľa, ktorý skončil druhý Douvan minuloročný Najvyššia začínajúceho Hraničná hodnota je teraz pravdepodobne zvýšil v triede do platovej triedy jedna spoločnosť. "The Flogas Novice Chase [at Leopardstown] je možná ďalšia alebo mohol prijať Douvan v Arkle [Novice Chase]," povedal Mullins. "Má veľa vytrvalosti a zostane, ale má aj rýchlosť na dve míle. To je veľmi otvorený s n ím, ale ak Douvan udržuje deje taký, aký je, a potom sa pozrieme na iné možnosti "

Lambourn tréner povedal:". Nemyslím, že by on alebo niekto sa veľa naučil. On skočil dobre a dostal jeden za opaskom. Ste nemohli vidieť veľa, ale vyzeral dobre. Bolo dôležité, aby ho dostať von a guľaté.Je to tak málo príležitostí, že budeme musieť rýchlo ísť hore na Graded rasu. "Bol som s ňou sklamaný v Supreme minulý rok, keď štvrtý Douvan, ale neskôr sme objavili chytenú epiglottis - ten istý problém Vydržal kardinál George VI Chase, Cue Card - inak som si myslel, že spustí Douvana. Predpokladám, že Arkle [Challenge Trophy] je prirodzenou cestou, kam sme sa znova dostali priamo do Douvan! "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen